Werkwijze

De eerste stap naar meer tijd, rust en balans heb je gezet. Je bent opzoek naar extra handen die taken van je kunnen overnemen. Misschien heb je al het een en ander aan taken gezien in mijn aanbod die je graag overdraagt. Of heb je taken die je graag uit handen geeft die er nog niet tussen staan, maar hier graag de mogelijkheden voor wilt bespreken. Hoe nu verder?

Intake en behoefteanalyse

Als eerst plannen wij een afspraak in om kennis te maken. Als de agenda’s het toelaten face-to-face en anders via (video)bellen. Tijdens dit gesprek wordt duidelijk waar je ondersteuningsbehoefte ligt, wat de werkzaamheden zullen zijn en hoe ik hierbij kan ondersteunen.

Duidelijke afspraken

Leuk, er is een klik! Dan volgt een tweede afspraak. Hierin zullen duidelijke afspraken gemaakt worden rondom werkwijze, verantwoordelijkheden, onderlinge communicatie, tarief en deadline.

Tijd voor actie!

Ik maak een planning van de werkzaamheden en ga aan de slag. Hierbij ben ik gefocust op nauwkeurigheid en kwaliteit. Afhankelijk van de duur van de samenwerking plannen we contact momenten in voor overleg, up-date’s en feedback.

Afronding

Ik heb de werkzaamheden zorgvuldig uitgevoerd, ingeleverd of voltooid voor de afgesproken deadline.

Feedback en evaluatie

Na afronding van de opdracht is er nog een contactmoment om de samenwerking te evalueren. De evaluatie zou ook via een korte enquête kunnen mocht hier je voorkeur liggen. De feedback neem ik mee naar mijn volgende opdrachten, hopelijk ook bij jou